zondag 2 oktober 2016

Hertenkop van MDF.



Hertenkop van MDF.

Na mijn studiejaar dat mij helemaal opslokte en ik geen haaknaald heb aangeraakt was ik mijn inspiratie om haakpatronen te ontwerpen kwijt. Ik ben er overigens van overtuigt dat de inspiratie ter-zijner tijd terug komt. Mijn woning en de inrichting had in dat studiejaar ook weinig aandacht en onderhoud gehad. Ik verlangde naar een make-over en naar eenvoud en knusheid. De woonkamer is inmiddels omgetoverd in een robuuste landelijke stijl. Nep schapenvachten en plaids sieren de bank. boomstammetjes dienen als poef en bijzet tafel. Bij deze stijl horen bijvoorbeeld hertengeweien. Heerlijk ik kreeg het idee om zelf van MDF een hertenkop met gewei te maken,  samen met mijn man Bob. Dit is het resultaat van een middag tekenen, zagen en verven. Wat vinden jullie ervan? Ook maken?    http://zomaarvoor.blogspot.nl/ 
Een reactie posten